Samenwerken met ons team
Primaverde is altijd in ontwikkeling. Sinds de oprichting kenmerkt Primaverde zich door een verbreding en verdieping van het assortiment. Een goed contact met wederverkopers en eindgebruikers lukt niet zonder de juiste mensen. Wij zijn dan ook erg trots op ons team. Onze mensen zorgen samen voor tevreden klanten. Dat doen ze met veel energie, betrokkenheid, vakkennis en een hoge mate van collegialiteit. Geen enkele schakel is daarin onmisbaar. Van productontwikkeling tot fabricage, van verkoopbinnendienst tot logistiek.
Samenwerking met Primaverde
Dat je op deze pagina bent terechtgekomen, betekent dat je geïnteresseerd bent in samenwerking met Primaverde. Hoe die eruit ziet, weten we als we contact met elkaar hebben gehad. Misschien zoek je naar zakelijke kansen? Of ben je op zoek naar een nieuwe baan? Dan wil je vast weten of Primaverde bij jou past en omgekeerd. Op deze pagina vind je in ieder geval onze actuele vacatures. Zie je geen vacature en heb je tóch interesse in samenwerking of een interessante baan? Stuur ons dan jouw open aanvraag aan info@primaverde.nl.
Vacature: Inkoop & Product Manager
Vacature: Inkoop & Product Manager. Als Inkoop & Product Manager zorg jij voor een optimaal, toekomstbestendig en winstgevend assortiment.
Vacature: Marketing & Brand Manager
Vacature: Marketing & Brand Manager. Als Marketing & Brand Manager professionaliseer jij de volledige marketingbasis van Primaverde en zet je Primacover stevig neer als hét centrale merk binnen de organisatie.
Even voorstellen: Henri van Hemmen
Henri van Hemmen is Medewerker Logistiek bij Primaverde. Het magazijn is zijn domein. Henri en zijn logistieke collega’s zijn een onmisbare schakel in de distributie van onze producten. In dit artikel leer je Henri beter kennen.
Even voorstellen: Wouter Berkelmans
Wouter Berkelmans is Medewerker Backoffice bij Primaverde. Misschien heb je hem wel eens aan de telefoon gehad of hebben jullie contact gehad over producten of bestellingen. In dit artikel stellen we Wouter aan je voor.


